ကၽြန္ေတာ္ ႏွင့္ ကၽြန္ေတာ့္ခ်စ္သူရဲ႕ ဇာတ္လမ္းေလးပါ  

Posted by မိုးအိမ့္ျဖဴ

ခ်စ္သူႏွင့္ ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ ဇာတ္လမ္းပမာေလးပါ..။ ကၽြန္ေတာ္တို႕ႏွစ္ေယာက္ ပါ၀င္အသံသြင္းထားၾကတာပါ..။ ကၽြန္ေတာ္နဲ႕ ကၽြန္ေတာ့္ခ်စ္သူဇာတ္လမ္းေလးကို နားေထာင္ၾကည့္လိုက္ေနာ္... ဇာတ္လမ္းေလးရဲ႕ အစမွာ ကၽြန္ေတာ္ကနိုင္ငံျခားမွာပညာေတာ္သင္သြားတာပါ..။ တေန႕ေတာ့ ေကာင္မေလးတစ္ေယာက္နဲ႕ ေက်ာင္းတစ္ေက်ာင္းရဲ႕ ေထာင့္ခ်ိဳးတေကြ႕မွာတိုက္မိရာကေန ဇာတ္လမ္း ေလးျဖစ္လာတာပါ သိခ်င္ရင္ေတာ့ ဆက္ၿပီးနားေထာင္လိုက္ေနာ္....။ ဘာလိုေတြ ဆက္ျဖစ္မလဲလို႕.........


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

This entry was posted on 07:41 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

6 comments

ဇာတ္လမ္းေတြ ေနာက္မွ လာနားေထာင္မယ္ေနာ္ ..
ခုရံုးမွာဆိုေတာ့ နားေထာင္လို႕မရဘူး .. း)

ဟုတ္ကဲ့ ပါ ေနာက္ထပ္ လည္းတင္ေပးသြားပါ့မယ့္..။ ကၽြန္ေတာ္တို႕ ခ်စ္သူႏွစ္ေယာက္ကုိယ္တိုင္ အသံနဲ႕သ႐ုပ္ေဖာ္ထားတာပါ...။ :P

ပိုင္တယ္ကြာ သရုပ္ေဆာင္ေတြဘာေတြနဲ႔ လူပ်ိဳႀကီးအားက် အဲေလ ဟုတ္ပါဘူး ဘာေတြ ေျပာမိပါလိမ့္ :P

ဟုတ္ကဲ့ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ဗ်ာ...။ ေနာက္ထပ္တင္နိုင္ေအာင္လည္း ႀကိဳးစားပါ့မယ္..။

ေမအလကာၤ  

တကယ့္ဇာတ္လမ္းေလးလား? ပီျပင္တယ္ကြာ။ ေဒးပသြယ္ကပုသိမ္သားတို ့ကိုေအာင္ႏိုင္ခဲ့တဲ့သူရဲေကာင္းၾကီးကေတာ့လုပ္ခ်လိုက္ျပန္ျပီ။

တကယ့္ဇာတ္လမ္းေလးေတာ့ မဟုတ္ပါဘူး။ အျဖဴေရာင္သံစဥ္က ဇာတ္လမ္းပမာအစိအစဥ္ေလးပါ။ အဲဒီက ကၽြန္ေတာ္တို႕ ဒီေဂ်ေတြရဲ႕ ဇာတ္လမ္းေလးပါ။ ဒီထဲမွာေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ရယ္ ကၽြန္ေတာ့္ခ်စ္သူရယ္ ပါ၀င္ အသံသြင္း သ႐ုပ္ေဖၚထားတဲ့ ဇာတ္လမ္းေလးပါ..။ ဇာတ္ညြန္းကေတာ့ ဒီေဂ် ေတးမေဟာ္ ေရးတာပါ..။ ေကာင္းတယ္ဆိုေတာ့ ၀မ္းသာပါတယ္ဗ်ာ...။

Real Time Web Analytics